Sain Sukkasillaan-blogin Sailalta mielenkiintoisen haasteen. Haasteessa tulee listata 4-5 blogia, joilla on alle 200 lukijaa. Harmi, että tässä ei saa esitellä vaikkapa 30 eri blogia. Tällä hetkellä Google readerissa on 340 syötetilausta. 340 ihanaa, inspiroivaa blogia. Ja yleensä, kun löydän uuden, lisään sen tilaukseen. Kannattaa siis esim. jättää kommentti, niin löydän sinne ;)
Sailan blogin lisäksi haluaisin esitellä seuraavat neljä blogia, joihin olen vasta törmännyt.
Kahvi Kaneli Virkkaa. Tänne olen löytänyt aika äskettäin ja blogin kirjoittaja tuntuu mukavalta henkilöltä :)
Neule työn alla. Tämän blogin taisin löytää vasta eilen. Uusi blogi, oikein hyvältä vaikuttaa. :)
Purppurainen sunnuntai. Tätäkään en ole vielä kauaa seurannut, mutta hyvältä vaikuttaa! :)
Paskat kirppislöydöt. Tartteeko enempää sanoa. Blogilla kyllä on jo paljon lukijoita, mutta ei ollut hetki sitten. :D
Käykäähän tutustumassa :) Haasteen saa tästä ottaa vapaasti ken tahtoo.
torstai 2. helmikuuta 2012
keskiviikko 1. helmikuuta 2012
Mutakakkua viikonlopuksi
Viikonloppuna saa herkutella. Mun herkkua on suklaa ja tämä kakku on toooosi suklainen. Parasta lämpimänä, mutta hyvää vielä seuraavanakin päivänä jääkaappikylmänä tai mikrossa kevyesti lämmitettynä. Ohjeen olen ottanut Fazerin sivuilta.
Mutakakku
200g tummaa suklaata
200g voita
4 munaa
2dl sokeria
2,5 dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta.
Vatkaa munat ja sokeri. Lisää joukkoon sulatettu suklaa-voiseos. Lisää jauhot. Kaada taikina irtopohjavuokaan, jonka pohjalla on leivinpaperi. Paista 200 asteessa 15 minuuttia. Ideana on, että kakku jää keskeltä hieman raa'aksi. Voidaan syödä sellaisenaan tai esimerkiksi jäätelön ja marjojen kanssa.
Mutakakku
200g tummaa suklaata
200g voita
4 munaa
2dl sokeria
2,5 dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta.
Vatkaa munat ja sokeri. Lisää joukkoon sulatettu suklaa-voiseos. Lisää jauhot. Kaada taikina irtopohjavuokaan, jonka pohjalla on leivinpaperi. Paista 200 asteessa 15 minuuttia. Ideana on, että kakku jää keskeltä hieman raa'aksi. Voidaan syödä sellaisenaan tai esimerkiksi jäätelön ja marjojen kanssa.
Hmmmh.
Musta alkaa jo tuntua, että en jaksa olla lankalakossa. :( Varsinkin, kun Dropsilla on nyt sukkajuhlat ja kaikki Fabelit tarjouksessa! Harmittaa, on niin kylmäkin. Saako repsahtaa ja ostaa, jos vaikka sitten taas jatkais lakkoa? :((
Edit: Tilasin Delightia ihanaan peittoon. Mulla on joka tapauksessa tarkoitus tehdä itselleni peitto, niin nyt kun sain langat edullisemmin niin kannattaahan se tehdä. Myös mun äiti halusi tilata Fabeleita, niin tehtiin yhteistilaus. Mukaan tilaukseen tuli vain pari ylimääräistä kerää, muille on jo suunnitelmat. Jos kulutan ne ennen lakon loppua, niin niiden ostamistahan ei tavallaan edes huomaa ;D No, ihan hyvällä omatunnolla tilauksen kuitenkin tein. Mulla on ollut vähän mieli maassa viime aikoina ja nyt tarvitsen piristystä. Kiitos ihmisille repsahduskannustuksista <3
Tilaa:
Blogitekstit
(
Atom
)
