Sivut

torstai 4. lokakuuta 2012

Tekee mieli jäätelöä





28 kommenttia :

  1. Nyt alkoi itsekin tehdä mieli Trioa. :P

    VastaaPoista
  2. ..ja mun tekee mieli varastaa idea. :D Tai ainakin laittaa tämä idea hautumaan. Tuon verran nimittäin minäkin saattaisin jaksaa virkata mummoneliöitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun puolesta saa varastaa, mutta älä laita tätä ideaa mun nimiin vaan Virkkulaakson :)

      Poista
  3. Nyt munkin tekee mieli. Jäätelöä.

    VastaaPoista
  4. Herkullisen näköistä tulossa!

    Idea täytyy minunkin laittaa mieleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tietokoneella inspis-kansio, johon kerään ideoita :)

      Poista
  5. Oi voi miten herkulliset värit, tykkään!

    VastaaPoista
  6. Kauniit värit on peittoon tulossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Onneksi löytyi noita 7 veljestä -keriä niin paljon, että niistä saa peiton.

      Poista
  7. Ihana peitto tulossa ja kiva idea ;)

    VastaaPoista
  8. Mulla on ollut kaapissa vuoden kolmella harmaalla neulottuja isoäidinneliöitä hameen alareumaan (hamekin taitaa olla melkein valmiina kaapissa), tämän kolmivärisyys muistuttaa sitä - ja muistuttaa myös kaivamaan kappaleet esiin kaapista ja valmiiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää joskus kattoa Ravelryn projekteista, että mitä mulla on kesken jos en muista (tai jos jotkut tietyt puikot on hukassa, niin on kätevä tarkistaa, että mitähän niillä on viimeksi tehnyt). Isoäidinneliöreunahame kuulostaa kivalta!

      Poista
  9. Aivan ihana! Tuo harmaa tasapainottaa upeasti karkkivärejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Vaikka pinkistä tykkään, niin kyllä tuo tasapainottaja tuohon ehdottomasti kuuluu!

      Poista
  10. Voi ei, mä just eilen kyttäsin tätä Virkkuulaakson sivuilla ja nyt samanmoinen pompsahti esiin täälläkin (mikähän siinä muuten on, että mun reader ilmoittaa sun päivityksistä ihan miten sattuu?). Ihan ilmiselvä merkki siitä, että mä tarvin kans tämmösen. Tai en "tarvi", mutku HALUUUUN.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tämähän on ihan selvä merkki sitten! Hommiin vaan, ahkeralla neulomisella tämän tekemisessä ei kovin kauaa mene. Onneksi telkkarista tulee kaikkea vihdyttävää, muuten vois alkaa tuo aina-oikea puuduttamaan...

      Hmm, mikähän tuossa readerissa vois olla. Onko sulla se tilausosoite siellä oikein?

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...