Sivut

lauantai 8. joulukuuta 2012

Anti-joulukalenteri

Mulla on täällä tämmönen anti-joulukalenteri - en tasan julkaise yhtään postausta koko joulukuun aikana! No vitsi vitsi, ei vaan ole mitään valmista esiteltävää. On tullut aloitettua joitakin uusia töitä ja yhden ufoutuneen tekeleenkin olen ottanut työn alle. Monessa työssä olen jo yli puolen välin, mutta kun niitä on niin monta, niin eihän ne valmistu. Ja kun ei jaksa keskittyä yhteen työhön, vaan niitä pitää olla vähän joka lähtöön.

Turha postaus, mutta tulipahan kirjoitettua. :D

9 kommenttia :

  1. Katotaan maltanko mä olla hiljaa koko joulukuun..;)

    VastaaPoista
  2. Ainakin aloitit mun aamun naurulla. :)

    VastaaPoista
  3. No, sama täällä, monta työtä yhtäaikaa. Peitojakin kolme, joten ei ihme, ettei minun Drops Deliht peitto ole vieläkään valmis!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä se mullakaan ole vielä valmis, yhdistäminen tökkii... :(

      Poista
  4. Mulla on näköjään ihan sama menossa. :D Kesken on Still Light, jossa vielä tovi vierähtää. Valmiina on joululahjoja, joita ei voi esitellä vielä blogissa. Ja seuraavaksikin teen joululahjoja. Jos sen Still Lightin postaamisenkin jättäis tammikuulle? Muutenkin noissa tahtoo nykyään venähtää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitten tekee vielä koko ajan mieli alottaa jotain uutta!

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...